« ピーカがお空の星になりました。 | Main | 母の日!頂きました! »

May 08, 2011

水!

いきなりですが、「水」です。
近くのスーパーで買いました。
いや~最近は、水もたくさん店頭に並んでますが、
この水・・・なんだか、うれしい・・・。
えへえへへ・・・きっと、なんだか嬉しいのは、我が家だけだと思いますが・・・
深く詮索しないように。
Kc3b0065_2

|

« ピーカがお空の星になりました。 | Main | 母の日!頂きました! »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/86859/51619608

Listed below are links to weblogs that reference 水!:

« ピーカがお空の星になりました。 | Main | 母の日!頂きました! »