« 明けました!おめでとうございます! | Main | お正月 »

January 03, 2010

カラオケっ!

昨年暮れ・・・
パパと一緒に、家族そろって歌合戦!忘年会編!行ってきました!
歌い狂う親子・・・・
狂喜乱舞ファミリー・・・・
Kc3b0021001
何をそんなに熱唱しているのさ!
Kc3b0023

そう!
明日のジョーを熱唱しております。
昨年の出来事です、歌い足りないなあ。
約5時間熱唱いたしました、また行きたいね。

|

« 明けました!おめでとうございます! | Main | お正月 »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/86859/47196116

Listed below are links to weblogs that reference カラオケっ!:

« 明けました!おめでとうございます! | Main | お正月 »